Varaa aika huoltoon

Jyväskylä ja Tampere ajanvaraus!
Täytä auton tekniset tiedot automaattisesti syöttämällä rekisterinumerosi alle.


MA-Erämaksu

MA-Erämaksu

  • Automatisoitu luotonhaku on helppoa ja vaivatonta, todennat vain henkilöllisyytesi ja annat viralliset yhteystietosi
  • Hyväksyt allekirjoituksellasi ostotapahtuman ja saat postitse kotiisi laskun sekä erämaksusopimuksen
  • Voit valita annetuista vaihtoehdoista sinulle parhaiten sopivan erien määrän tutustuttuasi maksusuunnitelmiin ja ehtoihin rauhassa kotona
  • Jos haluat jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle, voit laskun saatuasi valita sinulle paremmin sopivan maksuajan ja tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa collector.fi
  • Maksuaika jopa 12 kuukautta
  • Hyödykesidonnainen kertaluotto mahdollistaa yhden ostoksen maksamisen erissä, eikä sido sinua pysyvään luottosuhteeseen
  • Ostokseen lisätään 5 € maksutapalisä

Erämaksun ehdot

  • Maksutapa edellyttää myönteistä luottopäätöstä. Sovi MA-erämaksusta maksutapana ennen autosi huoltoa tai korjausta.
  • Maksutapa on mahdollinen, kun ostoksen arvo on vähintään 50 euroa.
  • Asiakkaalla on oltava suomalainen kotiosoite ja suomalainen henkilötunnus. Annetun osoitteen tulee olla asiakkaan väestörekisterikeskuksen mukainen kotiosoite
  • Maksutapa on käytössä vain yli 20-vuotiaille yksityishenkilöille, ei yrityksille
  • Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaiset kulut ja korot
  • Tutustu MA-Erämaksun maksutapakuvaukseen tarkemmin
    tästä: maksutapakuvaus 2016.

Ennakkoluottokysely MA-Erämaksulle

MA-Erämaksulle on nyt mahdollista tehdä ennakkoluottokysely lähettämällä tekstiviestin numeroon 0404 800 900. Tekstiviestiin Henkilötunnus Postinumero MA esim. (123456-789X 00100 MA) saat päätöksen paluuviestinä.

Lähettämäsi tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin hinnan. Saamasi viestit ovat ilmaisia. Haettu ennakkoluottokysely ei sido kuluttajaa tekemään ostosta. Haettu ennakkoluottokysely ei myöskään sido palveluntuottajaa luoton myöntämiseen.
Palvelu on tarkoitettu nopeuttamaan ja helpottamaan asiointiasi liikkeessä.

Palautusten ja peruutusten käsittely

  • MITEN TOIMIN, JOS TUOTE ON VÄÄRÄ TAI EI MUUTEN VASTAA TOIVEITANI?
    • Ota ostamiisi tuotteisiin ja niiden palautuksiin liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti yhteyttä verkkokauppaan tai myymälään. Kuluttajasuojalain mukaisen palautuksen tai hyväksytyn reklamaation jälkeen kauppias ilmoittaa palautuksesta luotonantajalle, eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos olet maksamassa ostoksen yhdellä laskulla, vähennä vain palautetun tuotteen hinta saamasi laskun loppusummasta. Jos olet sopinut erämaksusta, palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti kertaluottosopimuksen viimeisiltä maksueriltä. Näin saat hoidettua luoton sovittua nopeammin.Huomaathan kuitenkin, että laskutus jatkuu normaalisti, kunnes tieto palautuksesta välittyy luotonantajalle. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään epäselvissä tilanteissa. Tavoitat meidät numerosta 02 2700 550 arkisin klo 9–17.
  • MITEN SAAN HYVITYKSEN PALAUTTAMASTANI TUOTTEESTA?
    • Kun palautat ostoksesi verkkokauppaan tai myymälään annettujen ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksesta välittyy luotonantajalle automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos olet maksamassa ostoksen yhdellä laskulla, vähennä vain palautetun tuotteen hinta saamasi laskun loppusummasta.Jos olet sopinut erämaksusta, palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti kertaluottosopimuksen viimeisiltä maksueriltä. Näin saat hoidettua luoton sovittua nopeammin.
  • EHDIN JO MAKSAA, MITEN SAAN RAHAT TAKAISIN?
    • Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun mutta palautat tuotteen, lähetäthän henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Collector Bankin asiakaspalveluun maksun palauttamiseksi.Sähköpostitse: rahanpalautus@collectorpayments.com
      Otsikoi viesti: Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautusMaksamme palautetun tuotteen hinnan tilillesi, kun olemme saaneet kauppiaalta tiedon hyväksytystä palautuksesta. Huomaathan, että palautamme rahat vain ostoksen tehneelle henkilölle.

Asiakaspalvelu maksuasioissa 

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa sinua palvelee Collector Payments Finland Oy:n asiakaspalvelu:

Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi

Verkkopalvelussa chat-palvelu kirjautuneille asiakkaille ma-pe 9-17.

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 (puhelun hinta on normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)

Katso huoltohinnastomme TÄÄLTÄ!

Toimipaikat

Meistä

Mikan & Anssin Autohuolto Oy on täyden palvelun autohuolto ja autokorjaamo Jyväskylässä ja Tampereella. Autokorjaamossa on uudet huoltotilat ja autodiagnostiikkalaitteet jotka takaavat asianmukaisen ja nykyaikaisen autohuollon autoon kuin autoon.

Seuraa meitä

© 2018 MA-Autohuolto | JVmedia